26. maaliskuuta 2014

Keskiyön eurolava dyykkaaja

Vihdoin mä sen bongasin, nimittäin eurolavan naapuritaloyhtiöiden roskislavalta, kohtuullisen matkan päästä mun asuntoo. Ja kyllä, keskiyön pimeinä tunteina kävin sen sieltä dyykkaamassa. Täytyi oottaa puolille öin, et kehtasin sen käydä sieltä hakemassa ja kantaa kotiin pitkin keskustan katuja. Mä kyl kävin jo ysin jälkeen ekan keikan, mut oli niin paljon porukkaa liikkeellä, et en vain kertakaikkiaan kehdannut alkaa raahata sitä sieltä roskislavalta. Mutta nyt, tuossa se on eteisessä oottamassa putsausta, maalia ja pyöriä alle, mun uus sohvapöytä. Tosissaan oon ettinyt tommosta eurolavaa jo muutaman vuoden, mut ei ole aiemmin tästä lähistöltä mistään osunut mun silmiin, niin tää projekti on ollut jäissä siks pitkän aikaa. Maalia onneks jäi keittiön maalauksesta yli sen verran, et enköhän mä ton saa maaliin. Pyörät mä käyn jostain ostaan ja awot, toivottavasti saan upeen uuden sohvapöydän.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti