21. maaliskuuta 2014

Vicky Cristina Barcelona

Tää leffa on vaan yks mun suosikeista. Johtuu varmasti siitä, että tää on kuvattu Barcelonassa ja olin just silloin ollut käymässä ekaa kertaa siellä. Mä niin muistan ne piknikit Park Güellissa, La Sagrada Famillian ja Tibidabon. Niin tää leffa kolahti jo senkin vuoksi, että koko leffan ajan olin ihan, et hei tuollakin mä oon käynyt ja hei, toi on kuvattu siellä ja toinkin paikan tiedän! Penélope Cruz on aina kuulunut mun suosikki näyttelijöihin. Penélopen hiukset ovat aina olleet mun kateuden kohde, siis hemmetti vieköön, antaisin aika paljon, jos saisin itelleni tollasen tukan. Ei tarvis miettiä kahta kertaa jos avautuis tilasuus vaihtaa tohon tukkaan mun oma maantienharmaa lättänä suomiletti. Taas alkoi tehdä mieli värjätä oma tukka takaisin ruskeeksi, mutta nyt mä meen tällä blondilla vaikka hammasta purren ainaskin ens syksyyn. Niin eikä toi Javier Bardem nyt huono aviomies ehdokas olis... Tai en tiedä, mä oon kyllä ihan super-nirso nykyisin ;D Onneksi tukkahelpotusta on muuten huomenna luvassa ;) ja illalla juhlitaan kolmekymppisiä skumpan ja hyvän ruuan voimalla (ei kylläkään sitten omia). 

Mutta jos toi leffa on katsomatta, niin katsokaa se nyt ihmeessä!!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti