29. huhtikuuta 2014

Karkkilakon viikko numero 12.

Mä päätin aloittaa talvella karkkilakon. Aluksi ihan vaan siks, et halusin näyttää itelleni, et hitto vieköön kyl tällänenkin sokeriaddikti pystyy olemaan muutaman viikon ilman karkkia. Aikasemmin mä suurinpiirtein oon vetänyt joka päivä pussillisen karkkia tai ainain paketillisen tai pari keksejä... Nyt tää mun lakkoilu on vähän vahingossa muuttunut niin, et ei mun tee edes mieli enää karkkia. Siis just tajusin, et mulla on Berliiniin suklaat kaapissa, Lontoosta hamstratut aero bubblemintit syömättä ja kohta mä alan pelätä, et ne alkaa maistua kaapille ja menevät pilalle. Mä en olis ihan heti voinut uskoa, et mun karkkikaapilla voi olla joskus ongelmana, et sen sisältö voi  vanheta. Tää mun karkitta elämä on vähän vahingossa pitkittynyt ja nyt mä en keksi enää mitään syytä lopettaa tätä, kun ei vaan tee mieli karkkia?!? Ja plussana ois tietysti, et loputkin läskit talven jäljiltä lähtis tähän biitsi kauteen mennessä :)Istun ja ihmettelen tätä, koska aiemmin saatoin korvata muutaman päivän ruoatkin pussillisella vaahtokarkkeja. Miten tässä on näin päässyt käymään?!? Ja kerran oon ollut jopa laihiksella niin, et vedin vaan oikeastaan vaahtokarkkeja ja kauheinta oli et sillä muuten tais laihtua sen kolmekiloa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti