11. toukokuuta 2014

I have a bikini, but where is the summer?

Ciao fanciulle!!!

Mulla on nyt kysymys ja se kuuluu, että MISSÄ KESÄ VIIPYY?? MIKÄ MAKSAA??? Ei voi olla näin kylmää koko ajan. Tää on ihan epäreilua. Ja vielä, että varmasti tulee käännettyä veistä haavassa oon käynyt katselees säätietoja Barcelonasta, Madridista, Roomasta (miks mun on alkanut tekemään mieli lähteä Roomaan ihan hemmetisti?!?) ja sit aina välillä on väläyttänänyt Karibian sääkarttoja edessäni. Noh, mä syytän tätä flunssaa, vaikka eilen olinkin töissä buranan ja panadolin voimalla, niin mitään muuta ei sitten jaksanutkaan tehdä. Tietenkin mulle sit nousi illalla uudestaan kuume ja nyt sit taas pitää vaan kököttää sohvalla. Nyt on jo sen verran parempi olo, et ei nukuta ja jaksaa tehdä asioista. Ja sehän tässä onkin raivostuttavinta!! Kun jaksais tehdä kaikkee, mut kon kuumetta niin ei oikeestaan sais tehdä mitään "raskasta". Onks raskata maalata sohvapöytä, tätä mä oon nyt miettinyt. Vielä oon hillinnyt itseni, ehkä toi on yhtä kuolleena syntynyt idea kun eilen lähteä jo töihin ja hommata kuume uudestaan itelleen (kyllä, mä tiedän, että olis pitänyt jäädä kotiin vielä lepäämään). No nyt nahoissani kärsin tästä. Kunhan ens tiistaihin mennessä oon kunnossa, koska silloin täytyis raahata luunsa koulutukseen Tukholmaan ja ei ole yhtään kiva, jos siellä oon joku kuumehöyryissä kulkeva zombi.

Lohduteksi voi tähän olotilaan (ja liian kylmään säähän) fiilistellä bikineillä. Kun, munhan on ihan masentavan hankalaa löytää oikean kokoisia, kohtuu hintaisia ja oikeasti kivoja bikineitä. Tää johtuu koosta. Mä niin ymmärrän kaikkia niitä, jotka eivät ole standardi kokoa 75B tai jotain. Suomessa kun ei c- tai D-kuppikoon jälkeen missään kohtuuhintaisessa liikkeessä oikein myydä  bikineitä (no ei niitä normi rintsikoitakaan kyllä). Kun sitten ei millään raaski maksaa bikineistä yli viittäkymppiä, ei vaan hitto vieköön luonne anna periksi. Merivesi ja aurinko kun aika nopeasti tekee bikineille tehtävänsä, vaikka ne pesee joka käytön jälkeen, niin silti. Tämä vuosi on tehnyt poikkeuksen. Mä olen löytänyt, voitteko kuvitella, kolmet, siis kolmet, ihan super kivat bikinit ja vielä alle kahdellakympillä pari!! Vaikka en nyt ihan noin monia ehkä olisi tarvinnut, niin oli vain pakko ostaa, kun kerrankin löysin ihan megeita biksuja ja vielä kohtuu hintaa! Enkä voi uskoa vieläkään hyvää onneeni! Näitä lisää! Vielä kun ne biitsikelit saapuis tänne! Kesän suunnitelma on maata puistoissa ja rannalla (jos ne sääjumalat nyt vain ovat suotuisia!) mahdollisimman paljon ja lukea pitkästä aikaa hyviä kirjoja. Vähän jänskättää, et irtooko opiskelupaikka ens syksyksi, kun mä oon vähän päässäni jo kehitellyt kivan suunnitelman sen varaan. Mielestäni mun suunnitelma on niin hyvä, että sen on ihan pakko onnistua!!!








Alimmat bikinit ovat kyllä Barcelonan löydöt, mutta eihän näitä voi vastustaa kun löytää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti