30. toukokuuta 2014

Lentoja sinne ja tänne

Nyt on niin monta reissua tiedossa sinne ja tänne, et mä en malta odottaa!!! Ekaks lähdetään juhannuksena viikoks Gdanskiin ja Sopottiin viettämään biitsi- ja kaupunkilomaa (ne hiekkarannat odottaa jo meitä!), sit heinäkuussa eka lennot Roomaan, siitä sit autolla tai junalla Firenzeen, Bolognaan, Venetsiaan, Veronaan ja Bergamoon. Jonka jälkeen lennähdetään Milanosta Bratislavaan ja sieltä jossain vaiheessa Wieniin, josta lennetään Riian kautta Suomeen. Elokuun lopussa vielä Mallorcalle lennot, sieltä käymään lautalla Menorcalla ja Ibizalla. Mä nyt vaan oon töissä lomien välissä ;) Haaveilen vielä joulu-tammikuussa siitä Miamista ja Karibiasta. Karibia kyllä tällä hetkellä on vain niin ykkösenä, et mä lähden kyllä varmaankin sinne, jos vaan hyvin käy. Reissaaminen on vaan niin kivaa, et en mä kyllä taida pystyä koskaan lopettamaan sitä ja niinhän se on, et kukin laittakoon rahansa ja aikansa mihin haluaa. Työ tietenkin haittaa vähän mun tätä harrastusta, mutta reissurahoitus ei muuten oo kunnossa, ellei duunia paiski.

Mutta myös yks elämän ilo on tää shoppailu, olkoonkin pinnallista ja kaikkea muuta sitä rataa, niin kyllähän se nyt vaan on kivaa. Aiemmin jo kerroin, et mä oon tänä keväänä löytänyt yllättävän paljon bikineitä ja tää pitää edelleen paikkansa. Nyt tuli turkoosit ihanuudet vastaan ja mä en vain kertakaikkiaan pystynyt vastustamaan näitä. Onneks mulla on noita reissuja tiedossa, missä niitä ainakin tarvitaan, jos tää suomen kesä pettää odotukset. Mä kyllä uskon vakaasti, et tää viileä kausi on vain väliaikaista ja kohta taas päästään +25 asteeseen mikä on just hyvä :)Rusketuskin alkaa olla ihan hyvällä mallilla, jos nää hellekelit nyt vaan palaa, et tää rusketus ei ehdi hävitä. Lauantai päivän vietinkin puistossa ottaas arskaa ja iltakin oli ihana, kun koko yön oli lämmin ja aamuyöllä tarkeni kävellä kotiin ihan pelkkä mekko päällä.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti