11. kesäkuuta 2014

Kesäisen korallin väristä

Sunshine, i love it!! 

Päivä alkaa kyllä ehdottomasti parhaiten auringon paisteen, hyvän kahvin ja mustikkapiirakka voimin. Sitä on hyvällä mielin jo ihan siitä syystä. Ja kyllä mun mielialaan vaikuttaa noi tulevien reissujen suunnittelu. Tänään mä halusin pukea päälle korallin värisen (vai onks tää nyt oranssi vai mikä) kesäneuleen ja jättää takin kotiin. Väri jotenkin kuvastaa mun mielialaa eikä voinut laittaa mitään tylsää tai väritöntä päälle. Aamupäivällä kävin Töölössä duuniasioissa ja mikäs siinä auringon paisteessa oli bussia odotella ja samalla lounasta vauhdissa syödä. Lomaa mä kyllä odotan ku kuuta nousevaa, ekaks toi sopot ja Gdansk sit pari viikkoa Suomessa töissä ja sit tolle Euroopan turneelle. Ja elokuun lopussa vielä sinne Mallorcalle ja sieltä Menorcalla ja ehkä Ibizalle. Ens viikolla lupasit vielä koulustakin ilmoitella, et pääsenkö sisään vai en. Yhtään en osaa sanoa miten on käynyt. Toivottavast vaan ilmoittavat ennen keskiviikkoa, jos postittavat päätöksen, ku muuten saan tiedon vasta juhannuksen jälkeen ja tiedettävästi mä olen malttamaton luonne. Ei mitään pian, vaan heti mentaliteetilla. Vaikka välillä mä oon yrittänyt vähän olla maltillisempi.

 
 
 
 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti