4. kesäkuuta 2014

Sadepäivän pelastus

... On suunnitella kesän matkoja, aloittaa Gdanskista, edetä Italiaan, Slovakiaan ja Itävaltaan
... Todeta, että elokuun loppuun varatut Mallorcan lennot pelastavat sitten alkavan syksyn
... Haaveilla pääsevänsä Nykiin tai Miamiin
... Selailla Karibian matkaoppaita ja suunnitella puoliksi tosissaan lähtevänsä jouluna vaikkapa Jamaikalle tai Barbarokselle sekä vähän kaivata Curacaolle
... mennä kirjastoon pyörimään hyllyjen väliin unohtua lukemaan takakansia
... omistaa kiva sadetakki

Nämä pienet asiat ovat pelastaneet mun päivän tänään. Päätin tilata matkailulehden. Se kyllä ei välttis oo mikään hyvä idea, kun näitä lentolippuja tulee osteltua ehkä liiankin usein ja helpolla, mutta enpä voinut vastustaa kesäpäivälukemista :) ja joka tapauksessa tilaajalahjana oli Venetsian opas, jonka olisin joka tapauksessa ostanut tulevaa reissua varten niin noh, olipa hyvä syy tilata lehti. Mä kyllä harvoin tilaan nykyisin enää lehtiä, mutta kesällä kun menee ottamaan aurinkoa, jotenkin lehti tai kirja toimii vain parhaiten. Nää elektroniset laitteet ovat käteviä, mutta kun haluaa varjellä niitä hiekalta ym. niin perinteinen kirja ja lehti toimii. Sitäpaitsi, näytöstä välillä on hankala lukea mitään, jos siihen sattuu paistamaan sopivasti aurinko. 

Sadepäivän asu muuten onnistui muuten, mutta miks ihmeessä mä vedin aamulla pikkukengät jalkaan?!! Mutta kuvissa näkyy mun suosikki sadetakki!! Ei kastu vaatteet ja suojaa tuulelta. Vielä vipa kuva kotikulmilta. Mä rakastan tätä vihreyttä mikä nyt on, voisin vaan ihailla vehreitä puita!!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti