5. kesäkuuta 2014

Väärät vaatteet

Niin, väärät vaatteet. Kaikki tietää sen tunteen, kun aamulla päälle kiskaistut vaatteet eivät tunnukaan hyvältä. Omaan silmään kaikki viat korostuu ja vaatteessa on epämukavaa olla. Mulle harvoin käy nykyisin enää niin, mutta tänään, tänään on läskipossupäivä, joilloin kaikki vaatteet tuntuu vääriltä ja näyttää vielä hirveemmiltä päälä. Mikään ei istu päälle ja kun ulko-ovella ties monettako kertaa miettii, et meniskö vaihtaan vaatteet. Ja nää samat vaatteet on voinu olla mun päällä vaikka eilen ja olla ihan hyvät. Ja muuten, huono idea käydä vaa'alla läskipossupäivän aamuna, noot nice, bad idea! Mutta meninpä sen tekemään. Kaiken kruunasi vielä tukka, joka ei asettunut aamulla mitenkään. Se on ihan perseestä suoraan sanottuna. Jos edes tukka on hyvin, niin se sentään olis pelastunut jotain, mutta kun sattuu bad hair day vielä kaupan päälle, niin katastrofi-look oli valmis. Jossain vaiheessa tukan suhteen oli pakko luovuttaa ja lähteä töihin, ärsytti ja ärsyttää yhä! Vielä joka bussipysäkillä sain oottella ties miten kauan bussia ja metrokin meni tietysti nenän edestä ja mulla kesti 50 minuuttia päästä töihin, PRKL!! Ihan ei tää aamu lähtenyt parhaalla mahdollisella tavalla käyntiin. Onneks sentään aurinkopaistoi ja takin sai jättää kotiin, kun lämpö on palannut!!! Se sentään pelasti tän aamun! Ja duunissa kattoterassilla auringon paisteessa nautittu kahvi, ei huono sekään :)

Toivon todella, et huomenna ei oo samanlainen tuska aamulla vaateiden ja tukan suhteen. Paitsi että, huomenna mä vedän niskaan kuteet teemalla summerlove1967! Hih, meillä on terassibileet töissä, jotka alkavat iltapäivällä ja jatkuvat siitä sitten sangrian ja grilliherkkujen kera, niistä lisää viikonloppuna! Ja pukukoodina on hippi, ihan superhauskaa! Mä oon jo miettinyt asun valmiiksi ja tukkaan tulee hippikiharat ja kukkia ;) mä oon koristeluvastaava, joten huominen aamu menee duunissa terassin koristeluun kukilla ja mitä nyt satun hippiteemaan keksimään :) 
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti