2. heinäkuuta 2014

Black is black

Niin musta maustettuna turkoosilla ja oranssilla, se on päivän asu. Vuoden 2010 jälkeen en ole pukeutunut pelkkään mustaan, koska silloin mun mustatukka muuttui punaiseksi ja mun mielesetä pelkään mustaan pukeutuminen teki mut näyttämään googtilta tai muuten vaan lookista tuli halvan näköinen. Mut nyt, blodilla tukalla voi taas vetää mustaa päälleen! Okei, eihän toi punainen tukka nyt enää pariin vuoteen mulla ole ollut, mutta jotenkin olin unohtanut mustaan pukeutumisen sen aikana. Noh, en mä mustaan ole aikoinut sen kummemmin palata, mut näin pitkästä aikaa oli oikeastaan ihan hauska vetää mustat vaatteet päälle :) Okei, kengät on kyllä turkoosit, huvi värikäs ja laukkukin oranssi, mut musta vaan tarviin kesällä mun mielestä piristystä.

Tässä on muuten alkanut tulla kiire, jos mä meinaan ehtiä valmistaa ennen reissuun lähtöä mun kirsikkahillot sun muut hillot. Mansikkahillo taitaa jäädä reissun jälkeen, kun ei niit mansikoita oo viel tainnut kauheesti olla missään isojalaatikoita kohtuu hinnalla myynnissä... Mut viikonloppuna on ohjelmassa ehdottomasti prioriteetti ykkösenä  kirsikkahillon keitto ens talveksi. Mä vaan inhoon perata niitä kirsikoita, kun kivien poisto on niin hemmetin hidasta ja sotkuista hommaan eikä unohdeta sitä, et onhan se hiton tylsää poistaa 4 kg:sta kirsikoita kaikista kivet... Et jos nyt lauantaina tai sunnuntaina sattuu satamaan, niin ei oikeestaan haittaa, ku meikä poistaa kirsikoita sisällä kiviä :)

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti