31. heinäkuuta 2014

Ihana helle ja ihanaakin ihanampi Italia!

Hellurei kaikki!

Helle se vain jatkuu ja jatkuu, mun onnekseni! Eikä loppua oo näkysissä (toivottavasti ainakaan). Kiirettä on pitänyt ja postaukset laahaa jäljessä, sorryyyyy, mut mä laitan tän blogin laiminninlyönnin näiden hyvien kelien piikkiin. Voiko joku syyttää siitä, et on pakko nauttia näistä säistä! Ja että Bolognasta ostettu vaatenaulakko aiheuttaa ylitsepääsemättömän sisustuskuumeen, joka ihan huomaamatta laajeni kylppärin katon maalaamiseen. Huups!

Viikonloppukin tuli ja meni DBTL:ssä pyöriessä, samoilla reissusilmillä ja univeloilla mentiin, mitä euroopan reissulta jäi, MUTTA super kivaa oli. Mä olin niin lomafiiliksissä vielä, että edes kännykameralla ei tullut (vähän harmi kylläkin) otettua yhtäkään kuvaa koko viikonloppuna. Mietin hetken, et otanko järkkärin mukaan ja päädyin siihen, et kerranki jätän kameran kotiin. Kaks viikkoo reissussa mä uskollisesti kannoin sitä mukana, joten nyt lomailua muutama päivä ilman kameraa. Turussa seura oli hyvää ja tuli tutustuttua superkivoihin uusiin ihmisiin. Italiasta ostetut uudet laukut on päässeet heti käyttöön ja punainen Furla on ehdottomasti uusi kesäkäsilaukku suosikki!

Bolognasta tuli yks mun italian uusista suosikki kaupungeista. Mä rrrraaaakastuin niihin katettuihin jalkakäytäviin, koko kaupungin tunnelmaan ja siihen arkkitehtuuriin. Sinne mä ehdottomasti palaan vielä ja toivottavasti mahdollisimman pian. Kyseistä kaupungista mä tosiaan ostin muuten vaatenaulakon, jonka raahasin suomeen. Se oli vain ihan täydellinen ja oli pakko ottaa se sisustuskaupasta mukaan. Mun on ihan tajuton ikävä sitä Italialaista ruokaa ja koko Italialaista fiilistä, mikä siellä on. Äh, Suomi välillä ihan perseestä.

Nyt vielä Firenzen kuvia osa 2, on se kans niin ihana kaupunki. jotenkin se on onnistunut säilyttämään turisteista huomimatta tyylikkyytensä. Seuraavaks siirrytään tähän mun uuteen rakkauteen eli Bolognaan. Ai herran jestas, miten voikin joku kaupunki noin iskeä ja jäädä mieleen?!?


























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti