1. heinäkuuta 2014

Puhelinmyyjät ja niiden aiheuttama ärsyytyminen

Tänään mut herätti aamulla mullei puhelinmyyjä suomen energiayhtiöstä, aloitti myymään sähkösopimusta kahden vuoden määräaikaisella sopimuksella. En innostunut, myyjä hermostui ja alkoi jankuttaan, et onhan mulla nytkin määräaikainen sopimus. Totesin, et joo oli puolen vuoden sopimus, vähän eri asia kun kahden vuoden soppari. Myyjä tiuski jotain ja löi mulle luurin korvaan!!! Ekaks, mulla on suoramarkkinointi kielto ja toiseks mä olin ihan asiallinen, en vain ollut kiinnostunut kahden vuoden määräaikaisesta sopimuksesta. Olisin voinut olla kiinnostunut muunlaisesta sopimuksesta, mutta enää en ole tämän sähköyhtiön sopimuksista kiinnostunut. Eiks näille myyjille opeteta mitään tapoja enää?!? Olis vaan todennut mulle, ok, kiitos hei, ei olis jäänyt paskaa kuvaa koko yhtiöstä. Nyt jäi. Nyt ymmärrän myös miks useat yhtiöt nauhoittanut asiakaspalvelupuhelut. Nauhoitetuissa puheluissa sekä asiakas ja asiakaspalvelija käyttäytyvät varmasti paremmin toisiaan kohtaan.

Mut se siitä, päivän asu on suomiväreissä sinistä ja valkoista. Kesän vakiolaukku on tietysti edelleen oranssi. Gdanskissa muuten pukeuduin pitkästä aikaa koko mustaan kun lähdettiin ulos. Paikasta löytyi makee satiinitoppi, joka varmasti tulee käyttöön! Ainakin Italiassa. Euroturneen suunnittelu on edennyt jo sille asteelle, et voi googlata outletteja Firenzestä. Vieläpä sattuu oleen alennusmyynnit joka paikassa. Haaveissa olis löytää iltalaukku.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti