7. heinäkuuta 2014

Sunnuntai shoppailua ja piknikkejä

Tänään (okei, kello on kyl jo maanantain puolella, mut mä olen customoinut mun Euroopan turneen matkavaatteita) on ollut niin tehokas päivä. Mä sit kuitenkin päätin mennä stekkaamaan suomen alemyynnit. Vaikka aattelin eka, et jätän väliin. Tein kyl hyviä löytöjä (esim. Talvitakki, sehän kaikkien listalla heinäkuussa kun lämpötila on +20 ja risat). Sit se miks mä oon viel valveilla, on se, et tulee Wimbledonista tennistä ja siel sattuu pelamaan mun suosikki Federer! 

Pari vähän ei niin hyvää asukuvaa (asusta mä kyl tykkään, mut kuvat on vähän sinnepäin) ja pikinik, mullahan nää ruokakuvat tulee otettua sen jälkeen ku ne on jo melkein syöty :) mut kertoo siitä, et on kelvanneet safkat. Ehkä mun on pakko luovuttaa ton tenniksen suhteen ja mennä kuitenkin nukkumaan tai huomen aamulla mä olen ihan zombi (ei se kyl varmaan normaalista poikkeis).






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti