23. tammikuuta 2015

Treenimotivaatio

Mä en olisi uskonut, että treenimotivaatio lisääntyy minkään puhelimen sovellusten tai ohjelmien käyttämisen myötä. Enkä oo aikaisemmin itse mitään sovelluksia treenien suunnitteluun käyttänytkään. KUNNES, niinpä, kunnes Elixia yhdistyi Satsiin ja sieltä tuli uus sovellus puhelimeen, minkä kautta varataan mm. tunnit, näkee keskusten aukioajat jne. Niin, tää ohjelmahan alkoi itse automaattisesti päivittämään mun salilla käyntejä. Arvatkaa vaan, ennen saatoin paljon helpommin jättää treenit väliin, mutta nyt kun tää sovellus pitää myös kirjaa siitä montako kertaa oon viikossa treenannut tai kuukaudessa tai kolmessa kuukaudessa, niin nythän mä oon ihan koukussa tohon sovellukseen. Ja ei pysty litsata treeneistä, kun sehän vaikuttaa sit heti tilastoihin. Joopa joo, kauheesta on, jos ehtiii vain kolme kertaa viikossa treenaamaan, niin johan laskee kuukauden treenimäärä ym ym. En olis kyllä uskonut, että joku tollanen tilastoiva sovellus nostaa mun treenausmotivaatiota. Okei ja myös se, että kaikki mun kaverit treenaa ihan hulluna ja mä en kertakaikkiiaan kestä kesällä, jos oon ainut valas rannalla, mut enemmän mua kyllä motivoi noi tilastot jos totta puhutaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti