29. kesäkuuta 2015

Aikataulut uusiksi

Niin, arvata saattaa, että mun remppa sitten aikaistui kuukaudella, joten suunnittelu onkin täydessä vauhdissa (ja kaaoksessa). Juhannuksenakin päässä pyöri vain ja ainoastaan seinien värit ja kaadot. 

Juhannus meni maalla mökkeillessä ja silälään vaan hengaillessa, mikä sopi oikein hyvin mulle (ehdin suunnitella sitä remppaa silloinkin). Kaikki oli jostain ihme syystä hieman kypsänä mun remppajuttuihin, en voinut mitenkään ymmärtää tätä?!? Seinien väri on nyt (vielä) ainakin valittu, lattian väri myös, kaapistot ja keittiö on suunniteltu papaperille. Keittiön ja olohuoneen seinä aiheuttaa harmaita hiuksia, kaataakko koko seinä vai ei, siinäpä mulla pulma. Puolesta ja vastaan on annettu ääniä. Mulla on kaksi päivää aikaa päättää se. Eihän tässä siis mikään kiire ole vielä!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti