27. toukokuuta 2014

Run babe run!

Hip hei kaikki!

Sunnuntaina on kuulkaas juostu! Ihan massatapahtumassa on pingottu menemään. Lääh ja puuh, tai oikeestaan ei kyllä edes ollut kovin läälpuuh olo juoksun jälkeen. Vähän jäi fiilis, et olisin kyllä pystynyt kirimään vielä vähän reippaamminkin. No, tavoite oli se kymmenen kilsaa suurinpiirtein tuntiin juosta ja tavoitteessa ollaan. Tästä on hyvä jatkaa sit syksyn puolimaratonille, kait sekin nyt kerran elämässä täytyy juosta. Mutta joo, sunnuntaina siis kävin elämäni ekaa kertaa juoksemassa naisten kympin ja ihan kivat fiilikset sieltä jäin. Porukkaa oli paljon ja keli sattui olemaan loistava. Aikaa näissä massatapahtumisessa ei kannata lähtee juoksemaan, kun aina joku on edessä ja joutuu väistelemään ja poukkoilemaan sinne tänne kun porukkaa vain on niin paljon. Meillä oli kiva, kun työpaikka sponssas osallistumis maksun ja näin ollen tapahtuma oli vielä ilmainen itselle. Mun lenkit kyllä nyt keväällä jäi säälittävään kolmeen kertaa, mutta ehkä mä sit syksyn puolimaratonille panostan enemmän. Ja jos yrittäisin harjoitella vähän säännönmukaisemmin, koska tavoite on kuitenkin juosta koko matka. Katsotaan miten naisen käy (vai hyytyykö se syksyllä jo lähtöviivalle).

Viimepäivien aika on mennyt töissä ja viikon loppunakin piti niin kiirettä, kun täytyi olla ottamassa aurinkoa ja kesäilloista nauttimassa, että puisto on ollut meikäläisen väliaikainen osoite. Löysin uudelleen parin vuoden taon jälkeen taas Lana Del Reyn uudet biisit ja nyt kyllä kolahti meikäläiseen! Jaanpa myös teidän iloksi Lanaa tähän. Näistä biisitä tulee letkeän kesäinen olo mulle ja puistomusana on toiminut loistavasti. Toisekseen mä olen ennakkoluuloista yli päästyäni jostain syystä innostunut lukemaan True blood kirjoja (!!!) OMG, kyllä, yllätin jopa itseni kun hurahdin näihin... Sarjaan oon kyllä muutaman tuotantokauden seurannut (no niin, pakko myöntää, että syy sarjan seuraamiseen on ollut pääosin se, että onhan se Eric nyt ihan tajuttoman komee sillä kropalla ;). Mutta mä jatkan tätä linjaa missä kokeilen kaikkea uutta, kuten lauantaina aamuyöllä bileiden jälkeistä pitakebapia kello neljä, toimii muuten 6-0:) 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti