19. huhtikuuta 2015

I niin kuin Iisa ja k niin kuin kuudes linja

Ja yhdessähän nämä muodostavat Iisan keikan Kuudennalla linjalla. Viikonloppu polkaistiin siis käyntiin keikalla. Ja mikä keikka! Ou shit, erittäin positiivisessa mielessä tällä kertaa! Perjaintai kun ei ihan putkeen mennyt. Aamulla TAAS myöhästyin duunista (joo, oon ollut tällä viikolla joka prkleen päivä myöhässä), lounaaksi vähän turhan kauan mikrotettua kasviskormaa (joka siis muuten olisi ollut hemmetin hyvää, ihan omin pikkukätösin sitä olin tehnyt) ja siitä sit salille töiden jälkeen, sain pukkarissa vaihdettua treenireleet päälle ja tungettua kaikki kamat pukukaappiin ja tajusin siinä sit, et ei mul oo lukko mukana. Tyypit ei saakeli respasta voineet mitenkään lainata lukkoa. Oikeesti, en mä nyt viitsi uutta ostaa, kun mitä mä miljoonalla lukolla teen?!! Alkoi nyppiä ja lähdin meneen himaan. Siinä oli mun perjantain treenit. Onneks Iisa ja hyvä seura pelasti perjantai-illan. Vaikka ehdin potea himassa tuskaa kun tukka oli huonosti, vaatteet ei natsannut ja kaikki vaan kertakaikkiaan vastusti. Voin kertoa, et kaiken tän jälkeen se olut maistui erittäin hyvältä ja ansaitulta!











Pojat lämppäs Iisaa ja meistä tuli kaverin kans tän bändin faneja 😂 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti