20. elokuuta 2015

Kärsivällisyyttä, sitä on tässä opittu

Tämä remontti ja muutto on ennenkaikkea opettanut kärsivällisyyttä. Siis Kärsivällisyyttä! Sitä ei ole koskaan voinut laskea hyveisiini. Kun olen jotain saanut päähäni, olen sumeilematta mennyt ja tehnyt. Aiemmissa muutoissa kämppä kuin kämppä on ollut tiptop parissa päivässä. Olen järjestänyt kuin hullu aiemmin yötä päivää, kunhan olen vain saanut kaiken täydellisesti paikoilleen. Jopa vaatekaapit, niin olen järjestänyt vaatteet värien ja käyttötarkoituksen mukaan henkareihin ja pinoihin. Tämä kerta on ollut totaalisen erilainen. Hyvässä vai huonossa, siitä en tiedä, mutta nyt tavarat ovat hakeneet paikkaansa hitaasti ja uudet lipastot odottavat vielä kaupassa. Elän edelleenkin osaksi vaatesäkkien keskellä ja pyörittelen huonekaluja, että löytävät täydellisen paikansa. Ja kyllä me ovat alkaneet löytääkin. Enkä ole jaksanut pingottaa enää, yhtään!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti