26. elokuuta 2015

Viikkojen pesukoneshow

No niin, siitä on tasan puolitoista viikkoa, kun raahasin sen saakelin pyykkikoneen kylppäriin. Ja siitä on tasan puolitoista viikkoa kun aloin metsästää siihen osaa, sitä juuri minkä edellinen asukas oli sosialisoinut. Olen arponut näitä osia nyt yli viikon. Ja jotenkin olen onnistunut joka kerta arpomaan väärät liittimet. Varmaan tullut tehtyä ennätys. Joo, vihdoin lauantaina sain oikean osan ja ihan vatupassilla laitoin sen pyykkikoneen sit tasapainoon. Iskin pyykit sisään ja koneen seinään ja pesu ohjelman kehiin ja koneen päälle ja mitä tekee kone?!? Ottaa vettä ja jämää siihen!!! Siinä vaiheessa vielä olin toiveikas, et kyl tää tästä, pistän ohjelman uudestaan ja eiköhän se siitä lähde. No vitut lähtenyt. Yritän kaikkee, töpseli pois, uus ohjelma, ei mitään. Siellä lilluvat vedessä mun pyykit, ei edes pelkkä linkous lähde. Nostan kädet ylös ja oon ihan, et ei väkisin, mä luovutan ja lähden baanalle. Satuin kuitenkin mainitsemaan asiasta puhelun yhteydessä frendille, joka hienovaraisesti vihjaili, et mites toi nukkasihdin laita on? Et oonks mahdollisesti puhdistanut sen ja sitä rataa. Siihen tietty totesin, et ei, ei tää nyt siitä todellakaan johdu. Kuitenkin sit vähän myöhemmin aattelin, et päästän vedet pois koneesta ja samalla sit stekkasin sen saakelin sihdin, ja öh, sehän oli ihan jäätävän paskainen! Ja taas toiveikkaana yritys, josko se lähtis pyöriin. Ei ei ei, ei mutten lähtenyt. Tässä vaiheessa olin ihan raivona pyykkivuoren keskellä ja jos oisin pystynyt, oisin varmaan heittänyt koko koneen ikkunasta ulos. Lähdin ulos, pidin hauskaa ja pyykkikone sai nököttää ihan keskenään kylppärin nurkassa. Tänään hain sitruunahappoa ja totesin, et viimeinen yritys, jos ei tehtos, lähtee kone vaihtoon  en mä sille muuta osaa enää tehdä. Ja se ohjelma pyöri sitruunahappolla. Että kaks viikkoa tähän meni. Että oiskohan pitänyt ekana testata toi helpoin sitruunahappo????

Asukuvaus inspis on ollut pitkään hukassa, mutta nyt se ehkäpä on taas löytynyt... Johtuu siitä, että tämän puuttuneen pesukoneen myötä olen joutunut käyttämään eri vaatteita, ihan vain käytännön pakosta. Ja kas, olen tehnyt ihan kivoja löytöjä ja yhdistelmiä. Sitä paitsi tilasin ale myynnistä haalarin (kyllä, luit oikein), asuste jolle en ole lämmennyt aiemmin. Mutta poikkeus vahvistaa säännön, vai miten se taas menikään. Löysin nimittäin ihan täydellisen lyhyen haalarin sekä malliltaa, väriltään ja tyylitään. Ja ihastuin ikihyviksi! Uusi luottovaate on löytynyt!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti