1. elokuuta 2014

Mekkotyttö taas liikkeellä

Super ihanaa perjantaita kaikille!! Mekkotyttö ilmoittautuu taas!
 
Tai aamusta hametytyö ja illasta mekkotyttö. Se liihoittelee mekossa jossain ties missä todellisuudessa, eikä ihan ole mukana nyt tässä hetkessä tai edes päivässä. Reissusta on reilu viikko ja mä jotenkin jäin Italian moodiin. En ole pitänyt kuin kerran koko reissun jälkeen shortseja, housuista nyt puhumattakaan! Oon liihoitellut Italia, Bratislava ja Wienin humussa mekko tai hame päällä joka paikkaan. Oon kyllä ihan reissuhumussa edelleenkin. Nyt kiitän luojaa, et mulla on vielä elo-syyskuussa tiedossa se melkein kaks viikkoinen loma Mallorcalla, kohta voikin alkaa asennoitumaan siihen :)
 
Viikolopun ajattelin yrittää ottaa ihan rauhassa nyt, kun edelliset viikonloput on tullut huideltua melkoinen vauhti päällä sinne ja tänne. Mä olen hyvin skeptinen onnistumisen suhteen, koska nyt näyttää jo pahasti siltä, et tänään ja huomenna on kyl illaksi menoa, mutta haaveissa olisi päästä koko päiväksi lauantain tai sunnuntaina ottamaan arskaa joko rannalle tai vähintään mun takapuistoon. Siis toi kokonainen auringon otto päivä on mun käsitys rauhallisesti ottamisesta, ei se, et makaisin koko viikonlopun sohvalla. Curacaolta ostettu rantakassi nyt ei ihan sovi tähän aamuiseen työasuun, mutta sopii illan rentoon biitsityyliin. Joten anteeksi muotipoliisi, en oo tullut värisokeeksi, mutta mä nyt vaan halusin biitsikassiksi mun curacaokassin. Eikä se nyt ihan pahalta näytä? Eihän??
 


 
 
 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti