1. elokuuta 2014

Bologna, kaupunki joka vei mun sydämen

I LOVE BOLOGNA!!! Yeah, lyhyesti ja ytimekkäästi. Ei sitä oikein muuten voi sanoa. Enkä liioittele yhtään. Nyt saatte vihdoin kuvia sieltä, oonkohan mä joka postauksessa sitä henkuttanut jo?!? Asukuviakin pitäisi tässä kunnostautua laittamaan, mut nää reissupostaukset on vähän menneet nyt niinku number one. Paitsi nythän mulla on Bologna kuvissa asukuviakin. On mulla viel firenzestäkin asukuvia, mut ne on kaverin kamerassa ja kaveri jossain maalla mökillä. Mutta ehtiihän noita. 
 
Välillä mä mietin, et asunkohan mä kuitenkin väärässä maassa? Kun tunnen olevani aina kuin kotonani Espanjassa tai Italiassa. Miks mulla ei koskaan reissuilla tuu koti-ikävää tai mulla ei ole sellaista 'kotipaikka' kaipuuta kuin muilla. Mä taidan olla vähän ei mistään kotoisin oleva... Tai muuten vain vähän levoton sielu.

Tässä Bolognan kuvat osio numero 1, ekalta päivältä kaikkee kivaa! Sori vaan, mut mä rakastuin noihin katettuihin jalkakäytäviin ja niistä on enemmän kuvia ku laki sallii... Niitä on pakko fiilistellä lisää. Muutama asukuvakin on mukana, huomaa varmaan, että mikä putiikki oli Bolognan suosikki :)




































 




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti