14. lokakuuta 2014

Haussa täydellinen kaveri lentokoneseen ja viikonloppumatkoille

Arvasittekin varmaan, että nyt etsitään täydellistä käsimatkatavaralaukkua ja viikonloppureissulaukkua. Muutama oikein hyvä ja varteenotettava yksilö on löytynyt, mutta mutta, niitä ei saa Suomesta, eikä oikein mistään verkkokaupastakaan. Ainakaan vielä en ole löytänyt, mutta aijon jatkaa etsimistä. Kriteerinä on, että laukun tulee olla iso, oikeasti sinne tulee mahtua muutaman päivän vaatteet ja tarvittavat kamat, sitten joko nahkaa tai kestävää kangasta (ei missään nimessä tekonahkaa), kolmanneksi ja ehkäpä vähän nolona tunnustuksena sen tulisi olla merkkilaukku. Ei tarvi Gucci tai LV olla, mutta ei mikään henkkamaukan kassikaan. Kerroinhan jo, että tulin Italiassa lopullisesti merkkilaukku-uskoon, eikä paluuta taida olla. Myöskään mitkään pissis -guessit tai -Korssit tekonahkaa ei kelpaa. Anteeksi vaan kaikilta niiltä, jotka näitä laukkuja vielä fanittaa, mut eiiii, nää laukut on kokeneet mun mielestä pahan inflaation. Ne vielä on tekonahkaa ja mä haluan oikeesti kestävän laadukkaan laukun! Niin ja onhan niitä nyt paljon kivempiakin laadukkaita laukkumerkkejä. Yhtenä laukkuvaihtoehtona oon kattonut Longchampin weekend laukkua nahkaisena, kunnon kantokahvat ja hihna, jonka saa hyvin olkapäälle, tää on erittäin vahvoilla oleva vaihtoehto. Kävin jopa LV:n sivuilla kattoos valikoimaa, mut kun haluisin tohon laukkuun vetoketjun. Vielä mä jatkan tätä täydellisen weekend laukun metsästystä, kyllä se vielä vastaan tulee!

Mä olen muuten tässä pitkittyneen blogitauon aikana ehtinyt taas näppäillä Norwegian sivuilla osta-lennot painiketta... Niinpä, miten heikko sitä voikaan ihmismieli olla, kun kyseessä on Lontoo?!? No, mulla näköjään se ei vain onnistu, etten lähtis sinne vuosittain. Onkin jo aivan järjetön Lontoo ikävä! Mä meinaan tartutaa mun kaveriin saman Lontooseen-on-pakko-päästä-kerran-vuodessa-kuumeen. Yksin on tylsä tästä sairaudesta kärsiä ja eikös sitä sanota, et pitäis jakaa asioita lähimmilleen?!?

Mun piti ottaa tänään asukuvia, mutta tää saakelin flunssa iski tän naisen kanveesiin 6-0, eli tämän päivän asukuvat olis niinkin hehkeet kuin flanelliset kotihousut, joku kauhtunut kotivillatakki, villasukat (näistä mä voisin ottaa teille kuvan ;) ja kaulahuivi sisällä kaulassa, tukka on takkuinen kasa epämääräisellä ponnarilla ja joo, eiköhän mun pointti tullut selväksi kaikille, et en ole mitenkään muodikkaasti somistautunut kauniisiin vaatteisiin tällä hetkellä.

Joo mä meen hakeen lisää kaakaota ja brunbergin suukkoja, perhana vieköön jotain iloja pitää sentään flunssassakin olla, vaikka mä tiedän kiroovani seuraavan kerran salilla näitä nyt syötyjä höttöunelmia. Mut nyt täytyy sanoa, et EVVK!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti