22. lokakuuta 2014

Pipotyttö syksyn säässä

Hellou! Jep, säät sitten kylmeni melkein talvisiksi. Toppatakit, parkatakit, villakangastakit ja kaikki muutkin lämmittävät vermeet on kaapeista kaivettu lämmittämään viluista kulkijaa. Pipo kausi korkattu eilen, tänään mennään hatulla, mietin kyllä karvalakin vetämistä päähän, on niin perkeleen kylmä! Edelleen mä jotenkin ihmettelen, et minne se kesä on kadonnut. En nyt jotenkin tänä vuonna pysy vuodenaikojen perässä. 

Eilen piti päivittää tänne jo tää juttu, mut mä olin niin huonolla tuulella, et tästä blogista olis tullu hirvee valitusvirsi ja ärsyyntymispostaus, et katoin paremmaksi palata asiaan vasta tänään. Sen verran voin avautua, et mä kertakaikkiaan en voi sietää valehtelua ja ohareita. Ne on asiat mitä en vaan voi katsoo läpi sormien, myöhässä saa olla, tapaamiset voi perua, mutta niitä ei peruta jumalauta niin, ettei ilmoiteta mitään!! Toinen juttu on sit valehtelu, mä ymmärrän pienet valkoiset valheet millä ei ole mitään merkitystä, mutta helkkari vieköön, et puhuu paskaa päin naama niin hoh hoijaa. Enkä mä kyllä oikein ymmärrä kavereille niitä valkoisten valheidenkaan puhumista, jos on tehnyt jotain niin sit on tai jos ei ole tehnyt niin miks helvetissä pitää valehdella tehneensä jotain, mitä ei ole tehnyt. Ihan vain sen takia, et haluaa kuulostaa coolimmalta kuin on onkaan. Todella cooliahan se sit onkin kun ei enää muista mitä paskaa on kenellekin puhunut ja jää nolosti kiinni noista höpöhöpö jutuistaan. Onneks mä en ole ohareiden tekijöihin tai valehtelijoihin viime vuosina moneenkaan törmäillyt ja suurin osa (ainakin mun tietääkseni) mun kavereista ei harrasta kumpaakaan. Siitä mä oon kiitollinen, koska mikään ei ole rasittavampaa kun noi tyypit, jotka yrittää esittää hienompaa ja kiinnostavampaa kuin ovatkaan ja tekevät ohareita kuin eivät muka edes muistaisi, et on jotain sovittu. Jos on sovittu jotain, niin se sitten perutaan jos tulee muuta tai ei huvita/jaksa/pääse/whatever, mut jokatapauksessa se perutaan ilmoittamalla etukäteen!!! Siis etukäteen!!! Ja se ilmoitetaan!!!

No niin, tulihan tästä sit kuitenkin jonkin asteinen avautumispostaus, sori, tuli varmaan mielipide selväksi aiheesta. Mut palataan päivän asuun, villakangastakki ja pipo, ne on nyt erittäin pop (tuulee ku Siperiassa). Villakangastakki on jo pari vuotta sitten Stockalta hankittu, mut jotenkin mä lämpenin tälle takille vasta tänä vuonna. Viime vuonna yritin, mut ei tullut käytettyä. Meinasin jo myydä tän kirpparilla, mut onneks en sitä tehnyt, koska nyt mä tykkään tästä väristä ja mallista! Sitäpaitsi drinkki päivän päätteeksi lämmittää mukaasti tässä saakelin jäätävässä kelissä.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti