29. huhtikuuta 2014

And let's go again, Barcelona now we are coming

Mitäpä luulette, me ollaan lentokentällä!!! Ja on Vappu ja lento lähtee ihan just. Voisko tätä paremmin keskiviikkoa viettää?!? Musta ei, tai kertokaa jos tulee mieleen, koska mulle ei nyt just tuu. Töissä me järkättiin päivällä Vappu bileet, jonne hommattiin simat ja munkit. Luvattiin vielä palkita paras asukin. Eilisen univelan kanssa mä jotenkin oon ollu ihan hihittely-asteella koko päivän ja saa nähdä mitä illal tulee, kunhan päästään Barcelonaan vappua juhlimaan. Ehkä mä yritän nukkua vähän lennolla, et pysyn muiden mukana sit aamutunneille. Hemmetti, mä jotenkin inhoan pakkaamista. Mä olen aika nopee pakkaamaan tarvittaessa, mutta mutta... Nykyisin  mulle on ollu jotenkin hirveen vaikea päättää mitä otan mukaan. Sit mulle käy yleensä niin, et otan joko liian paljon vaatteita (ja vähintäänkin ne ihan vääriä) tai sitten en ota oikein mitään ja totean paikan päällä, et joo, mullahan ois ollu himassa joku ihan täydellinen vaate, mutta enpä ole ottanut sitä mukaan. Aikaisemmin mä jotenkin osasin pakata tosi hyvin, vaatteita ja kenkiä myöden. Oon miettinyt, et mitä hittoa mun pakkaustaidoille on tapahtunut vuosien kuluessa. Nyt kyllä huomasin ku tänne Barcan reissulle pakkailin, et nyt jotenkin sujui paremmin. Ja kappas, tajusin, et lista! Niin ne mun kuuluisat listat. Mä aina ennen tein etukäteen listan siitä mitä otan mukaan ja suunnittelin kengät, laukut ja vaatteet jo muutama päivä etukäteen. Mä oon jossain vaiheessa lopettanut pakkailulistojen kirjoittamisen. Tälle reissulle kirjotin listan mitä otan mukaan ja suunnittelin vaatteet etukäteen. Nythän se nähdään, onks mun pakkaustaidoille listojen myötä palautuneet! Mutta hei, mä oon tilannut aurinkoa ja hikisiä rantakelejä, joten mä en tarvi ku rantamekkoja ja bikineitä :) mutta nyt lähtee kohta lento ja seuraavan kerran palataan asiaan Barcelonasta!!! Onneks nää perinteiset simat ja munkit on nyt vetästy jo naamaan ja voikin siirtyä skumppa linjalle. Helsinki-Vantaa hiljenee ja siirtyy skumppa baariin Vapun kunnaksi. Joten hasta la vista ja klara vappen!!!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti