7. huhtikuuta 2014

Kesää odotellessa voi jo haaveilla pukeutuvana näihin

Ykkös must have-vaatteeksi on ehdottomasti noussut haalari. Vaikkapa mangon sivuilla on todella kivan näköisiä haareita, jotka toimivat kivasti niin töissä kuin sitten illalla töiden jälkeisillä After workeilla. Nämä naalarit ovat Barcelonan ostoslistalla, ehkä jopa ensimmäisenä. Ja kaikille muuten tiedoksi Barcelonassa on (tai ainakin viimeksi oli, kun siellä oon käynyt) hyvä mangon outlet myymälä. Valikoima tietenkin vaihtelee, mutta ite oon osunut hyviin aikoihin paikalle, kun tarjonta on ollut hyvä ja hinnat huikeat. Toinen juttu mikä on alkanut näkyä niin ens kesänä on muotia taas napapaidat, ou my god! Mä en tiedä miten tähän suhtautuisin, vaatii vielä hieman sulattelua, ennenkuin sellaisen käyn nappaamassa vaatekaappiini. Okei, mä kun olen vähän muodin orja kuitenkin, niin voin uskoa, et sellainen jossain vaiheessa löytää tiensä mun vaatekaappiin... Mutta vielä en oo lämmennyt niin paljoa, et hankkisin sellasen. Mä muistan viel liian hyvin ajan kun ne oli edellisen kerran muotia.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti