3. huhtikuuta 2014

Pakko saada: revityt boyfriend-farkut




Mä olen kehittänyt lähes pakkomielteen vaaleista revityistä boyfriend-farkuista. nyt oon pyörinyt netissä (nii...i, sairaana ollessa ollut liikaa aikaa ja tylsää) niin oon nyt keksinyt kuinka tarpeelliset nämä tulevat housut ovatkaan. Oon löytänyt varteenotettavia ehdokkaita Ginalta, Henkalta ja muutamasta muusta paikasta. Montaa satasta en oo näihin kuitenkaan valmis sijoittamaan, koska käyttö on kuitenkin pääasiassa kotona ja rennoissa iltamenoissa ym. Nämä housut mä kuitenkin käyn kokeilees liikkeessä, koska kun ei ole aiemmin kyseisiä housuja kaapista löytynyt, niin netistä ostaminen on hankalampaa. Ja nämä housut vaativat sovituksen. Jos ne nyt näyttävät hyvältä jalassa, niin ainakin näitä voi käyttää lennoilla, koska ,mä inhoan istua lennoilla jos on liian kiristävät farkut ja vaatteet. Siihen tarkoitukseen nämä voisivat on ihan parhaat. Tässä varteenotettavimmmat vaihtoehdot, vähän kun itse repii lisää niin hyvät tulee :D







































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti